پاورپوینت مدل تعالی و سرآمدی EFQM | acknowledged | 2739

دانشجوی محترم سلام و عرض ادب. کاملترین فایل در زمینه پاورپوینت مدل تعالی و سرآمدی EFQM مخصوص دانشجویان رشته مدیریت پس از تلاش های فراوان تیم فایل برتر آماده شد. جهت کسب اطلاعات بیشتر از مندرجات این فایل بر روی دکمه دانلود کلیک بفرمایید. در هنگام پرداخت هزینه پاورپوینت مدل تعالی و سرآمدی EFQM از آی پی ایران استفاده کنید. اگر قندشکنتان روشن است آن را خاموش کنید.

ادﻋﺎي اول ﻣﻮرد ﻗﺒﻮل داﻧﺸﻤﻨﺪان ﻣﺎ پاورپوینت مدل تعالی و سرآمدی EFQM ﻧﯿﺴﺖ و داﻧﺸﻤﻨﺪان ﻣﺎ ﻣﯽ ﻣﺼﺮي پاورپوینت مدل تعالی و سرآمدی EFQM ﮔﻮﯾﻨﺪ ﮐﻪ پاورپوینت مدل تعالی و سرآمدی EFQM ﻗﺒﻞ از ﺗﻤـﺎم ﻣﻠـﻞ ،ﻫﺎ پاورپوینت مدل تعالی و سرآمدی EFQM ﺟﻬﺎن ﺧﻂ ر وﻟﯽ، ا پاورپوینت مدل تعالی و سرآمدی EFQM اﺑﺪاع ﮐﺮدﻧﺪ و ﺧﻂ ﺗﺼﻮﯾﺮي ﮐﻪ پاورپوینت مدل تعالی و سرآمدی EFQM ﺑﻌﺪ در دﻧﯿﺎ ﻣﺘﺪاول ﺷﺪ از

پاورپوینت مدل تعالی و سرآمدی EFQM

ارتباط با ما

... دانلود ...

عنوان محصول: پاورپوینت مدل تعالی و سرآمدی EFQM

پاورپوینت مدل تعالی و سرآمدی EFQM

پاورپوینت مدل تعالی و سرآمدی EFQM، در قالب 123 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

مشخصات فایل

تعداد صفحات

123

حجم

4/524 کیلوبایت

فرمت فایل اصلی

pptx

توضیحات کامل

پاورپوینت مدل تعالی و سرآمدی EFQM، در قالب 123 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

پاورپوینت مدل تعالی و سرآمدی EFQM

تعالی در لغت به معنی بلند شدن و برتر شدن است و تعالی سازمانی به معنای تعهد سازمانی به رشد و توسعه پایدار و دائمی شرکت در جهت کسب رضایت مشتری و افزایش مستمر سودآوری شرکت در یک محیط ملی فراگیر و حمایت کننده میباشد.

عناوین اسلایدها

مقدمه

تاریخچه مدل تعالی

تاریخچه مدل‌های سرآمدی سازمانی

محورهای اصلی در مدل تعالیEFQM

مفاهیم بنیادین تعالی

ارزشها و مفاهیم محوری جایزه كیفیت اروپا

سطح بلوغ سازمان چگونه است؟ ؟؟؟

دستیابی به نتایج متوازن

ارزش افزایی برای مشتریان

رهبری به کمک چشم انداز، الهام بخشی، درستی و بزرگ منشی

مدیریت از طریق فرآیندها

موفقیت از طریق کارکنان

پرورش خلاقیت و نوآوری

ایجاد شراکت ها

مسئولیت پذیری برای آینده ای پایدار

معیارهای مدل تعالی

مقایسه عناوین معیارهای مدل تعالی 2003 و 2010

ساختار محتوای مدل

معیارهای مدل تعالی

زیر معیارهای رهبری

معیار1(رهبری)-زیرمعیارها-ارتباط بین زیرمعیارها

استراتژی

زیر معیارهای استراتژی

معیار2: خط‌مشی وراهبرد - ارتباط بین زیر معیارها

کارکنان

زیر معیارهای کارکنان

معیار3:كاركنان (ارتباط بین زیر معیارها)

شراکت ها و منابع

زیر معیارهای شراکت ها و منابع

معیار4- شراكت‌ها و منابع  - ارتباط بین زیر معیارها

فرآیندها، محصولات و خدمات

زیر معیارهای فرآیندها، محصولات و خدمات

نتایج مشتریان      برداشت ها/ شاخص های عملکردی

معیار6- (نتایج مشتری)-زیرمعیارها

نتایج کارکنان:   (برداشت ها/ شاخص های عملکردی)

یکپارچگی مدل تعالی EFQM و مفاهیم بنیادین تعالی

منطق ارزیابی تعالی (رادار)

منطق ارزیابی تعالی (رادار)

تجزیه و تحلیل توانمندسازها

ابزار ارزیابی و مدیریت رادار برای نتایج

نحوه امتیاز دهی در جایزه تعالی EFQM

برگه خلاصه امتیاز دهی

تغییرات مفاهیم بنیادین

تغییرات حاصل شده در معیارهای نتایج

منطق رادار برای معیارهای نتایج

تغییرات حاصل شده در معیارهای توانمندسازها

فرایند ارزیابی

خودارزیابی سریع و جامع اولین گام در استفاده از  EFQM-2010

خودارزیابی

👇محصولات مشابه با پاورپوینت مدل تعالی و سرآمدی EFQM👇

مدل تعالی سازمانی در ایران و خودارزیابی در آن با تشریح سطوح سرآمدی و معیارهای نه گانه پاورپوینت آشنایی با مفاهیم تعالی سازمانی بر اساس مدل EFQM:2013 پاورپوینت آشنائی با روشهای خودارزیابی (بر اساس مدل تعالی سازمانی EFQM) ارزیابی عملکرد شرکتهای بیمه بر اساس الگوی تعالی EFQM پرسشنامه ارزیابی عملکرد شرکتهای بیمه بر اساس الگوی تعالی EFQM نوآوری سازمانی و تأثیر آن بر سرآمدی شركت ها پاورپوینت نقش مدیریت دانش بر تعالی سازمان پاورپوینت تعالی سازمان و جوایز کیفیت پاورپوینت کنترل و ارزیابی سازمان EFQM

👇محصولات تصادفی👇

پاورپوینت تحلیل فضای شهری شهر فلورانس پاورپوینت مبانی نظری و مفاهیم كارآفرینی ، تدوین طرح كسب و كار پاورپوینت راهنمای مداخله در بحران (مدیریت بحران) پاورپوینت زندگینامه و آثار آنتونی گائودی پرسشنامه انعطاف پذیری خانواده - فرم کوتاه پاورپوینت درس شیمی معدنی 1 پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه اعتماد به نفس پاورپوینت اقتصاد آموزش و پرورش بررسی آثار و پیامدهای ازدواج با اتباع بیگانه اهمیت خودکارآمدی  و تاثیر آن بر سطح انگیزش و عواطف پاورپوینت فصل ششم کتاب مبانی مدیریت رابینز و دی سنزو ترجمه اعرابی با موضوع مباني رفتار فردي و گروهي دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق کارآفرینی سازمانی 79 صفحه پروپوزال بررسی تاثیر مدیریت دانش بر موفقیت اجرای مدیریت ارتباط با مشتری انعطاف پذیری در سیستمهای تولید : یک رابطه و رویکرد پویا موقعیت جغرافیایی و اجتماعی و فرهنگی جزیرة العرب قبل از اسلام

👇کلمات کلیدی👇

تاریخچه مدل‌های سرآمدی سازمانیمحورهای اصلی در مدل تعالیEFQMارزشها و مفاهیم محوری جایزه كیفیت اروپادستیابی به نتایج متوازنموفقیت از طریق کارکنانمسئولیت پذیری برای آینده ای پایدارزیر معیارهای استراتژیمنطق ارزیابی تعالی (رادار)تجزیه و تحلیل توانمندسازهاتغییرات مفاهیم بنیادینمنطق رادار برای معیارهای نتایجتغییرات حاصل شده در معیار