ترجمه مقاله نقش ابعاد جهت گیری استراتژیک شرکت در تعیین بازارگرایی | acknowledged | 5443

دانشجوی محترم سلام و عرض ادب. کاملترین فایل در زمینه ترجمه مقاله نقش ابعاد جهت گیری استراتژیک شرکت در تعیین بازارگرایی مخصوص دانشجویان رشته بازاریابی پس از تلاش های فراوان تیم فایل برتر آماده شد. جهت کسب اطلاعات بیشتر از مندرجات این فایل بر روی دکمه دانلود کلیک بفرمایید. در هنگام پرداخت هزینه ترجمه مقاله نقش ابعاد جهت گیری استراتژیک شرکت در تعیین بازارگرایی از آی پی ایران استفاده کنید. اگر قندشکنتان روشن است آن را خاموش کنید.

ادﻋﺎي اول ﻣﻮرد ﻗﺒﻮل داﻧﺸﻤﻨﺪان ﻣﺎ ترجمه مقاله نقش ابعاد جهت گیری استراتژیک شرکت در تعیین بازارگرایی ﻧﯿﺴﺖ و داﻧﺸﻤﻨﺪان ﻣﺎ ﻣﯽ ﻣﺼﺮي ترجمه مقاله نقش ابعاد جهت گیری استراتژیک شرکت در تعیین بازارگرایی ﮔﻮﯾﻨﺪ ﮐﻪ ترجمه مقاله نقش ابعاد جهت گیری استراتژیک شرکت در تعیین بازارگرایی ﻗﺒﻞ از ﺗﻤـﺎم ﻣﻠـﻞ ،ﻫﺎ ترجمه مقاله نقش ابعاد جهت گیری استراتژیک شرکت در تعیین بازارگرایی ﺟﻬﺎن ﺧﻂ ر وﻟﯽ، ا ترجمه مقاله نقش ابعاد جهت گیری استراتژیک شرکت در تعیین بازارگرایی اﺑﺪاع ﮐﺮدﻧﺪ و ﺧﻂ ﺗﺼﻮﯾﺮي ﮐﻪ ترجمه مقاله نقش ابعاد جهت گیری استراتژیک شرکت در تعیین بازارگرایی ﺑﻌﺪ در دﻧﯿﺎ ﻣﺘﺪاول ﺷﺪ از

ترجمه مقاله نقش ابعاد جهت گیری استراتژیک شرکت در تعیین بازارگرایی

ارتباط با ما

... دانلود ...

عنوان محصول: ترجمه مقاله نقش ابعاد جهت گیری استراتژیک شرکت در تعیین بازارگرایی

ترجمه مقاله نقش ابعاد جهت گیری استراتژیک شرکت در تعیین بازارگرایی

ترجمه مقاله نقش ابعاد جهت گیری استراتژیک شرکت در تعیین بازارگرایی در 7 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگلیسی ISI

مشخصات فایل

تعداد صفحات

7

حجم

0/271 کیلوبایت

فرمت فایل اصلی

docx

توضیحات کامل

ترجمه مقاله نقش ابعاد جهت گیری استراتژیک شرکت در تعیین بازارگرایی در 7 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگلیسی ISI

 

 

عنوان انگلیسی :

The real effects of financial constraints :Evidence from a financial crisis

عنوان فارسی :

اثرات واقعی عوامل بازدارنده مالی : شواهدی از یک بحران مالی

قیمت :

8400 تومان

 

بلافاصله پس از پرداخت ، قادر به دانلود خواهید بود .

 

بخشی از ترجمه :

 

 

 

Abstract :

 

Little is known about how various strategic orientation dimensions determine market orientation. The authors identify four key dimensions of a firm's strategic orientation as critical antecedents to market orientation: the firm's aggressiveness, its future orientation, the extent of marketing formalization, and risk proclivity. Moderating effects of two environmental forces, competitive intensity and technology turbulence, are also considered in light of their relationship with various dimensions of strategic orientation and market orientation. Using a survey with firms spanning multiple industries, the proposed effects are tested with latent class analysis with multiple regimes. The results, based on an optimal two-regime solution, show that that although market orientation is significantly impacted by these strategic orientation dimensions, the pattern of influence differs based on a firm's membership in one of two regimes.

 

چکیده:

کمی در مورد چگونگی ابعاد مختلف جهت گیری استراتژیک در تعیین بازارگرایی شناخته شده است. مؤلفان   چهار بعد کلیدی از جهت گیری های استراتژیک  شرکت را به عنوان سابقه بحرانی در دستیابی به بازارگرایی شناسایی کردند: پرخاشگری شرکت، جهت گیری آینده آن، گسترش رسمی سازی بازاریابی و خوی خطر. اثرات تعدیل دو نیروهای زیست محیطی ، شدت رقابت و تلاطم فن آوری نیز در پرتو، ارتباط خود را با ابعاد مختلف جهت گیری استراتژیک و بازارگرایی در نظر گرفته شده است. با استفاده از یک نظرسنجی که با شرکتهایی در عرصه صنایع متعدد، اثرات پیشنهادی با تجزیه و تحلیل طبقاتی پنهان با معیار های مختلف آزمایش شده است. نتایج، بر اساس راه حل دو معیار مطلوب، نشان می دهد که اگر چه بازارگرایی به میزان قابل توجهی توسط این ابعاد جهت گیری استراتژیک نهفته شده، الگوی نفوذ در اعضای یک شرکت در یکی از دو معیار متفاوت است.

واژگان کلیدی : بازارگرایی، پرخاشگری، رسمی سازی بازاریابی، جهت گیری های آینده، تمایل به خطر.

👇محصولات مشابه با ترجمه مقاله نقش ابعاد جهت گیری استراتژیک شرکت در تعیین بازارگرایی👇

ترجمه مقاله رهبری تحول آفرین و بازارگرایی ، مفهوم هایی برای تکمیل استراتژیهای رقابتی و عملکرد واحدهای کسب وکار پاورپوینت تصمیم گیری براساس اطلاعات هزینه های مربوط و اطلاعات استراتژیک شرکت ترجمه مقاله وابستگی بین مدیریت استراتژیک و مدیریت دانش استراتژیک پاورپوینت تحلیل استراتژیک شرکت Apple در چارچوب مدیریت استراتژیک صنعتی پاورپوینت تحلیل استراتژیک شرکت جنرال موتورز در چارچوب مدیریت استراتژیک صنعتی ترجمه مقاله اصول توسعه صنعتی تولکیت های مدیریت فناوری استراتژیک مرتبط ترجمه مقاله بررسی ابعاد هوش سلولی با شبکه های واکنش مصنوعی ترجمه مقاله تعیین پارامترها در یک تابع رفاهی با استفاده از داده های اولویت بیان شده، کاربردی برای سلامت ترجمه مقاله شیوه ی تعیین روشهای مناسب برای شناسایی هندسه ی قالبسنگ ها در جای طبیعی در سنگهای بریده

👇محصولات تصادفی👇

پاورپوينت بررسي سطح بوروکراسي پاورپوینت بررسی آثار معماری طبیعت گرا پاورپوینت بررسی رهبری نیروی انسانی و ارتباطات در مدیریت پروژه نمونه سوالات آزمون مهارت دوره لوله کشی گاز خانگی و تجاری در فنی و حرفه ای مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه اریک برن 99 صفحه دیدگاه ها و مدل های مختلف در مورد هوش اخلاقی و تاثیر آن بر عملکرد سازمان پروپوزال شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با دیتا ماینینگ فصل دوم پایان نامه داده کاوی در سازمان مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد رضایت شغلی 42 صفحه پاورپوینت فصل هفتم کتاب بازاريابي و مديريت بازار تألیف حسن الوداری با موضوع برنامه ريزي بازاريابي عمومي و بازاريابي بيمه مخصوص پرسشنامه بررسی تاثیر ابعاد کیفیت خدمات بانکی مبتنی برفناوری بر رضایت مشتری و وفاداری مشتریان پرسشنامه عوامل موثر بر پذیرش سیستم معاملات بر خط بورس اوراق بهادر تهران پرسشنامه ارزیابی ارتباط سرمایه اجتماعی با مدیریت دانش در بانک روش جدید پشته سازی مكانی-زمانی حركت در تصاویر ویدیویی و استفاده از آن در شناسایی حالت چهره نقش قابلیت پیش بینی صدمه در مسولیت بزهکار

👇کلمات کلیدی👇

ترجمه مقاله نقش ابعاد جهت گیری استراتژیک شرکت در تعیین بازارگراییتعیین بازارگرایی جهت گیری استراتژیک شرکت در تعیین بازارگراییه نقش ابعاد جهت گیری استراتژیک ابعاد جهت گیری استراتژیک شرکت