پرسشنامه همدلی – بهر و تحلیل کودکان تقی زاده 1391 | acknowledged | 6668

دانشجوی محترم سلام و عرض ادب. کاملترین فایل در زمینه پرسشنامه همدلی – بهر و تحلیل کودکان تقی زاده 1391 مخصوص دانشجویان رشته روانشناسی و علوم تربیتی پس از تلاش های فراوان تیم فایل برتر آماده شد. جهت کسب اطلاعات بیشتر از مندرجات این فایل بر روی دکمه دانلود کلیک بفرمایید. در هنگام پرداخت هزینه پرسشنامه همدلی – بهر و تحلیل کودکان تقی زاده 1391 از آی پی ایران استفاده کنید. اگر قندشکنتان روشن است آن را خاموش کنید.

ادﻋﺎي اول ﻣﻮرد ﻗﺒﻮل داﻧﺸﻤﻨﺪان ﻣﺎ پرسشنامه همدلی – بهر و تحلیل کودکان تقی زاده 1391 ﻧﯿﺴﺖ و داﻧﺸﻤﻨﺪان ﻣﺎ ﻣﯽ ﻣﺼﺮي پرسشنامه همدلی – بهر و تحلیل کودکان تقی زاده 1391 ﮔﻮﯾﻨﺪ ﮐﻪ پرسشنامه همدلی – بهر و تحلیل کودکان تقی زاده 1391 ﻗﺒﻞ از ﺗﻤـﺎم ﻣﻠـﻞ ،ﻫﺎ پرسشنامه همدلی – بهر و تحلیل کودکان تقی زاده 1391 ﺟﻬﺎن ﺧﻂ ر وﻟﯽ، ا پرسشنامه همدلی – بهر و تحلیل کودکان تقی زاده 1391 اﺑﺪاع ﮐﺮدﻧﺪ و ﺧﻂ ﺗﺼﻮﯾﺮي ﮐﻪ پرسشنامه همدلی – بهر و تحلیل کودکان تقی زاده 1391 ﺑﻌﺪ در دﻧﯿﺎ ﻣﺘﺪاول ﺷﺪ از

پرسشنامه همدلی – بهر و تحلیل کودکان تقی زاده 1391

ارتباط با ما

... دانلود ...

عنوان محصول: پرسشنامه همدلی – بهر و تحلیل کودکان تقی زاده 1391

پرسشنامه همدلی – بهر و تحلیل کودکان تقی زاده 1391

پرسشنامه همدلی – بهر و تحلیل کودکان تقی زاده 1391 در 2 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

مشخصات فایل

تعداد صفحات

2

حجم

0/9 کیلوبایت

فرمت فایل اصلی

doc

توضیحات کامل

پرسشنامه همدلی – بهر و تحلیل کودکان تقی زاده 1391 در 2 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

این پرسشنامه دارای ۱۱ سوال بوده و هدف آن بررسی میزان همدلی در کودکان می باشد. شیوه نمره گذاری آن از طیف لیکرت حمایت کرده که در زیر نشان داده شده است:

گزینه

کاملا درست

کمی درست

کمی غلط

کاملا غلط

 امتیاز

 ۴

 ۳

 ۲

۱

 

برای بدست آوردن امتیاز کلی پرسشنامه باید امتیاز مربوط به تک تک سوالات را با هم جمع نمود. بدیهی است که این امتیاز دامنه ای از ۱۱ تا ۴۴ را خواهد داشت. هر چه امتیاز کلی پرسشنامه بالاتر باشد، نشان دهنده میزان همدلی بالاتر کودک خواهد بود و برعکس.  به عنوان یک دستور، می توان امتیاز ۲۲ را نقطه ی برش و یا نقطه ی میانگین این پرسشنامه در نظر گرفت. به عبارتی، اگر نمره آزمودنی بالاتر از ۲۲ باشد می توان اظهار نموده که همدلی او متوسط به بالا است و اگر این امتیاز کمتر از ۲۲ باشد، بیانگر میزان همدلی پایین تر از متوسط کودک می باشد.

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه)

تعداد گویه ها:

11

تعداد مولفه:

مولفه دارد (ذکر شده در معرفی پرسشنامه)

روایی و پایایی:

دارد (داخلی و خارجی)

نحوه نمره گذاری:

دارد

منبع:

دارد (به شیوه APA)

نوع فایل:

WORD و قابل ویرایش

 

👇محصولات مشابه با پرسشنامه همدلی – بهر و تحلیل کودکان تقی زاده 1391👇

پرسشنامه همدلی کودکان پرسشنامه مهارت تمرکز (سواري، 1391) پرسشنامه سنجش سواد اطلاعاتی (یزدانی، 1391) پرسشنامه سنجش سلامت روانی (معنوی پور، 1391) پرسشنامه استعداد اعتياد براي دانشجويان (زينالي، 1391) پرسشنامه خودکارآمدی جنسی – کنش وری نعوظی (رجبی و همکاران، 1391) پرسشنامه خودسنجی افسردگی کودکان بیرلسون (DSRS) کودکان و نوجوانان پرسشنامه هوش معنوی عبداله زاده پرسشنامه نوع ساختار سازمانی ترک زاده و محترم (1390)

👇محصولات تصادفی👇

پاورپوينت بررسي مباني علم سياست، قدرت و پذيرش سياسي پاورپوینت نیرو وانرژی ها درطبیعت، گردش آب در طبیعت و اجزاء و عناصر درطبیعت پاورپوینت بررسی فرم ها و سیستم های سازه ای ساختمانی پرسشنامه تعلل ورزی تصمیم گیری (DPS) مان 1982 گزارش کارآموزی کامپیوتر در اداره کل میراث فرهنگی وگردشگری گزارش کارآموزی گروه صنعتی ایران شرق ادبیات نظری و پیشینه تجربی سلامت روانشناختی مبانی نظری و پیشینه تحقیق شکل گیری انواع هویت 115 صفحه پاورپوینت مدیریت راهبردی (استراتژیک) اهمیت خودکارآمدی  و تاثیر آن بر سطح انگیزش و عواطف پاورپوینت جزوه اکولوژی عمومی دکتر علی اصغر نیشابوری پرسشنامه بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی تعمیم برند توسعه سیستم‌های كشاورزی سازگار با محیط زیست حقوق فناوری اطلاعات و ارتباطات گزارش کارآموزی رشته الکترونیک با عنوان تابلو PLC و کالیبراسیون دستگاههای اندازه گیری

👇کلمات کلیدی👇

پرسشنامه همدلیپرسشنامه همدلی – بهر و تحلیل کودکان تقی زاده 1391